Nix trix.

Skrivet den 2011-01-06 @ 15:54:55

Oi!


Kvällen blev inte riktigt som planerat igår. Först och främst trodde jag att jag skulle ha tränat klart vid 8 men det blev en timme senare, efter det blev det ett snabbt och stressigt besök hos födelsedagskusinen Jessica, därefter hem och byta om för att sen gå ut på Joars. Va väll inte allt för kul igår kanske men alltid kul att träffa på folk och igår stötte man på några som man inte har sätt på ett tag.

Idag blir det nog bara att slöa, vart vet jag inte riktigt men slöa tänker jag göra.

Blev faktiskt några stycken som läste det första inlägget igår, mer än förväntat faktiskt. Fortsätt så!

xoxo

/E


Kommentarer

Postat av: Anonym

SKIT I TACOKVÄLLEN!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback