I just came to say hello.

Skrivet den 2011-01-05 @ 09:07:07

God Morgon!

En trött morgon som denna fick jag snilleblixten till att börja blogga igen, den här gången får jag se till att fortsätta och inte sluta efter bara något inlägg.


Det som kommer komma upp här på bloggen kommer handla om näst intill allt i min vardag och kanske lite till.
Idag blir väll som alla andra gråa arbetslösa dagar, att göra ingenting medans man väntar på att det blir kväller då det blir träningar, förhoppningsvis lite födelsedagstårta och sen bege sig hemåt för att bara slockna i princip.
Man borde inte bli trött av att inte göra någonting, men tro mig det blir man.
Over and out.

/E



Kommentarer

Postat av: gissa vem

waka waka blogg blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback