吃东西,感觉良好

Skrivet den 2011-01-07 @ 17:15:00

Ahoj!

Äntligen helg, riktigt efterlängtat efter en hård arbetslöshetsvecka. Den här helgen bjuds det på mat på Vita Elefanten med Sandra, lagfest hos Jens, en förhoppningsvis lugn Lördag och en juniormatch på Söndag. Ser ut att bli en rolig helg.
Jag och Jonas har snackat om att åka ner till Barcelona och hälsa på Elliot & Co. i början på Februari och det vore galet skönt. Komma bort lite från all den här snön och kylan lite.
Nästa vecka ska jag börja praktisera på Bergvretenskolan förmodligen, ska bli kul och äntligen får man något att göra om dagarna.
Nu ska jag göra mig iordning sen blir det krubb och kanske lite alkohol!
xoxo
/ E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback